Biz senin bu konu altındaki bütün mesajlarını okumak zorundamıyız?
Madem kuralda değişikliğe gitttin o zaman ilk mesajını editle . Millet senin her mesajını okumak zorundamı?
20-07-2009 konu tarihi;
Bu tarihten sonra kaç konu Link Borsasına açmışım bak bakalım.
Bana senin gibi değilde saygılıca gelip site öneren arkadaşlara zaten hepsine 1milyon altı alım yapıyorum maalesef artık diye dönüş yapıyorum.Senin gibileri yüzünden konumun kirlenmesini istemiyorum.Report ediyorum konu adının değiştirilmesi için ve senin mesajların için.
Konu içeriğinide düzelttim..
Tekrar belirtiyorum diğer konularımdaki gibi sadece Alexa 1milyon altı siteyle ilgileniyorum.
Link aldığım arkadaşlara tekrar teşekkürler hepinize iyi çalışmalar.