Adsense vereceğim banka hesabımın hangi banka olduğu önemli mi?
Şunun için soruyorum. Büyük bankalar hesap işletim ücreti adı altında 6 ayda bir yaklaşık 30 TL para kesiyor. Mesela 5 ay önce G. Bankasında bir hesap açtım. Bu hesabımla telefon, adsl vb. faturaları internet şubesini kullanarak ödüyordum. Zaten işlem ücreti için 1 TL para kesiyor. Ama dün telefon faturasını öderim diye hesaba attığım 50 TL'nin 29'u gitmiş. Baktığımda hesap işletim ücreti olarak kesildiğini gördüm. Ama daha küçük bankalarda da hesabım var ve bunlardan şimdiye kadar böyle ıvır zıvır maazeretler gösterilerek param kesilmedi hem internetten yaptığım işlemlerde de işlem ücreti ödemiyorum.
Adsense bütün bankalara ödeme yapıyor mu?