Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece m'boro da görüşürüz dedim, sanmıyorum dedi okadar kalacağımı
oooo iyi haber kime giderse gitsin önemli değil 2. lig oyuncusu değil kurtulması lazım bu takımdan