10 dk yoktuk yazılan özel mesajlar ,

Arkadaş hala burasının bizim destek bölümümüz olmadığını anlamadı.

Allah herkesi , bilinçsiz müşterilerden korusun

Alıntı
02:34
Mustafa bey böle sorunlar olur önemli olan onları düzeltmek.
Ben sizi herkese tavsiye bile ediyorum.
İsterseniz aratın mesajlarımı r10da .
Sorunu düzeltmişsiniz.Bende r10dan kötüleyici mesajları silicem.
Sizle devam etmek istiyorum...

02:42
Mustafa bey bu sefer bende sorun yoktu tam makale eklerken kapandı sitem neden hemen iade ediyorsunuz yakışmz bu size.
Bi cevap bile vermiyorsunuz valla ayıp ediyorsunuz.

02:46
Size bukadar mesaj attım hiç şeyinizde çok ayıp ettiniz.
Bukadar insan yerinemi konmuyorum.
Madem siz böle davranıyorsunuz bende umarım işleriniz ras gitmez diye size kötü bi laf sölüyorum.Hoşçakalın.