MUstafa bey msn de den ulaşamıyorum size
ticket ta attım
sitem gene açılmıyor
makale ekliyordum
nolacak bu sitenin hali neden kapattınız gene
Yeter artık beyfendi 01:58 da pm atıyorsunuz 01:59'da mesaj yazıyorsunuz foruma , daha 5 dk olmadan bunları ne hakla yapıyorsunuz.
- Dnsleri değişirsiniz , sonra gelip r10da konulara sitem açılmıyor kötü firma dersiniz , oysaki sorun sizin yaptığınız işlemdedir (farklı dnslere yönlendirmişsiniz).
- Yine bişey yapmışsınızdır siteniz açılmaz daha 5 dk olmadan gelip yine mesaj yazarsınız. Sizin gibi bilinçsiz müşteri istemiyorum.
Yarın gün içinde ödemenizi geri alın (10 TL'nizi).
Saygılar.