orası 2 mesaj arasındaki zaman. Yani bir başlıktaki değil.
oradan ayarlayınca o zaman içinde forumda hiçbir yere mesaj yazılmıyor ve başlık açılmıyor.
benim dediğim tek bir başlıkda üst üste 2 mesaj yazılmasını engellemek...
@Dipnot: Hımm, Belki vb'de yoktur böyle bi ayar ozaman.