orası 2 mesaj arasındaki zaman. Yani bir başlıktaki değil.

oradan ayarlayınca o zaman içinde forumda hiçbir yere mesaj yazılmıyor ve başlık açılmıyor.

benim dediğim tek bir başlıkda üst üste 2 mesaj yazılmasını engellemek...

@Dipnot: Hımm, Belki vb'de yoktur böyle bi ayar ozaman.