
Bedavaya aldığın domaini şimdide satıyor musun ?
İşine yaramıyorsa, öylesine aldıysan neden aldın ki ?
bırak işine yarıyanlar alsaydı ..
Mesela ben..
Hocam satıyorum demedım ben

2.si ise işime yaramadı'da demedım
ama çok begendıysen pm at dedim bu kadar yani