Bugun sabah pardus ekibinden sipariş ettigim "kurulan cd" geldi buyuk bir hevesle kurmaya çalıstım ama nafile resmi destek sitesinede konu açtım ancak bir cevap alamadım oradaki konuyu aynen kopyalıyorum
Öncelikle böyle mükemmel bir sistem için geliştiricilere tesekkur ederim. Daha önce hiç linux kullanmadım.
Şimdi ilk adımlada ki kurulum sayfasını abartısız 20 kere okudum acaba es geçtigim bir şeyler var mı diye ancak bulamadım forumdada arastırma yaptım ancak benim aldıgım hataya benzer birsey bulamadım daha once anlatımı yapıldıysa şimdiden özür diliyorum
Şimdi ben pardus için hard disc imi ikiye ayırdım. Daha sonra tum bios ayarlarını anatılanlarda ki gibi yaptım kurulum ekranı vs geliyor Pardus 2009 secenegini seciyorum bir yukleme ekranı geliyor o yukleme tamamlanınca siyah bir ekran GNU lisansı ile ilgili bir kac yazı hızlıca yazdıktan sonra siyah bir ekran geliyor ancak anlatımlarda anlatıldıgı gibi YALI ekranına geciş yapmıyor
Acaba ben mi yanlıs yapıyorum yoksa bilgisayarda mı bir sorun var bilgisayarın markası asus modelili tam bilmiyorum ancak x51 olabilir.Kurulım cd sinde bir hata oldugunu zannetmiyorum Pardus un kargo ile gonderdigi cd lerden
Degerli yardımlarınız için şimdiden teşekkurler