ya arkadaşlar iyi güzel yorum yapıyorsunuz da neden bu yorumlar satana değilde alana yönelik?
Reseller hosting bölümünü açtım bu konuyu açmadan önce.
şu (1-2) konularla karşılaştım.demekki bu fiyata oluyormuş dedim..
yargısız infaz yapmayın.