Merhaba arkadaşlar
arthemia temayı hepimiz duymuşuzdur. Ben bu temayı kullanmaya karar verdim fakat önüme
w3c hataları çıktı dedim ne var oturup çözerim
2 dakika da ve belki sallıyorum diyebilirsiniz ama
tam 5 saat pc başında oturup düzeltmeye çalışmışımdır belki daha fazla. Düzeltmeler oldu tabi site kaydı onu düzelttim üstün bir bilgim olmadığından fazla yapamadım da
carttı cuttu derken olmadı.
Eğer
hatasız arthemia temanız var ise
paylaşmanızı veya
linkini vermenizi istiyorum yoksa konunun güncel olması için mesaj yazabilirsiniz

.
Arthemia teması demo sitesi buda demo sitesinde bile olan
w3c hataları orjinal demo sitesinde bile 96 eror var eğer
hatasız kullanan var ise ne mutlu bana, teşekkürler.