Merhaba arkadaşlar arthemia temayı hepimiz duymuşuzdur. Ben bu temayı kullanmaya karar verdim fakat önüme w3c hataları çıktı dedim ne var oturup çözerim 2 dakika da ve belki sallıyorum diyebilirsiniz ama tam 5 saat pc başında oturup düzeltmeye çalışmışımdır belki daha fazla. Düzeltmeler oldu tabi site kaydı onu düzelttim üstün bir bilgim olmadığından fazla yapamadım da carttı cuttu derken olmadı.
Eğer hatasız arthemia temanız var ise paylaşmanızı veya linkini vermenizi istiyorum yoksa konunun güncel olması için mesaj yazabilirsiniz. Arthemia teması demo sitesi buda demo sitesinde bile olan w3c hataları orjinal demo sitesinde bile 96 eror var eğer hatasız kullanan var ise ne mutlu bana, teşekkürler.