netozgurlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üst kısma bakarsanız görmüş olursunuz.
http://www.sinemadayiz.com/hababam-s...976-t5122.html
sağında adtech reklamı var.
Evet yönlenen site de varmış.