Konu
r10.net'e giriş yaparken problem yaşıyorum.
14-08-2009, 20:32:49
#2
Zkarademir
Bende de oluyodu bazen. Ben sürekli bağlı kalma seçeneğini seçerek giriyorum. Belki sizde de bundan kaynaklanan bir sorun vardır.