Merhaba arkadaşlar,
siteme giriş yaparken bazı sorunlarla karşılaşıyorum. Kullanıcı adı ile şifremi doğru yazdığım halde giriş yapamıyorum. 3 kerede giremediğim zaman da 15 dklık uzaklaştırma alıyorum. 3 seferde yanlış yazmam mümkün değil. Ama herzaman olmuyor. Bazen oluyor 7-8 denememde ancak girebiliyorum. Sıkıntı sadece bunla da sınırlı değil. Diyeli sisteme giriş yaptım ve herhangi bir sayfaya tıkladım ve yorum yazacağım. Yorumu yazıyorum gönder'e basıyorum. Karşıma şöyle bir ifade çıkıyor :"Yorum yazmak için giriş yapnız". Yine giriş yapıyorum gene şifre yada kullanıcı adı yanlış diyor. Ve yine 15 dk lık uzaklaştırma.
Neden böyle oluyor?
Bu sadece bana mı oluyor yoksa bu sıkıntıyı çeken başkaları da varmı ?