gokhanturk : Seninle ilgili konuyu açtım, gel istiyorsan orada tartışalım. Ben küfür ettim, inkar da etmiyorum. Ben terbiyesizim sen de şerefsizsin. Çünkü yaptığın iş şerefe, haysiyete sığacak birşey değil.
https://www.r10.net/sikayetim-var/433...kkat-edin.html