yalinsak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Borsa oyun alanı mıdır ki borsa da oynansın?
Ben de bunları uzun uzadıya açıklamıştım bir ekonomist olarak. Hepsini silmişler, şimdi gördüm.

E biz de artık onuncu köyümüzü arayalım. Dokuzundan iş çıkmadı.