En kolayı aştıde indikden sonra Ankaray var metro aştinin içinden geçebilirsin ankaraya ankaraya bindiğinde bahçelievlerden iniceksin yanlış hatırlamıyorsam sen yinede sor orda gençlerbirliği falan var öyle sorarsan söylerler nerde ineceğini ama bahçeli evler olması gerekli orda indiğin zman mecburen taksiye biniceksin taksi de oraya 5-6 ytl tutuyo bu şekilde gidebilirsin..
metro aklıma geldi acaba var mıdır orda bilemedim.teşekkürler.