Saçma sapan bir iş.
Bir adama reklama bakması için para öderseniz bütün gün oturur reklam bakar.
Reklam veren için saçma sapan bir iş olur.
Reklam veren reklamını hedeflediği müşteri kitlesine ulaşsın diye hazırlar para kazanmak isteyen herkes otursun baksın diye değil...
Böyle saçma işlere inanacak cahil cühela çok olduğu için kasmışlar. 1 milyon kişiye spam yapsalar içlerinden böyle saçmalıklara inanacak bir ton adam çıkar...