Size tek tek pm atmak yerine buraya yazim site adresini.
http://www.sigortaacenteligi.net
Biz kimsenin hakkını yiyecek değiliz. Ortak olacak kişi payını alacaktır fazlasıyla. zaten tanışınca, bir güven oluşur eminim.
ortaklık için ne tür koşulların var?