Tüketim çılgınlığı Dünya üzerinde neyi tüketmiyoruzki.
Bende bir proje için satın aldığım domainin eğer boştaysa .com .net .org gibi farklı uzantılarınıda alıyordum ama .com haricinde diğerlerini kullanamamıyordum 2 bilemedin 3 yıl sonrada artık kullanmadığım domaini yenilemiyordum. zararım yıllık nereden baksanız en az 300 TL sadece domainlere gidiyordu.
Alın bir örnek
urlreklam.com bu domaini 2007 yılında satın aldım 2014 yılına kadar siteyi 1 yıl işlettim üzerinde duramadım ozamanın parası 170 TL sı ödemiştim. Tamamen zarar.
Artık akıllandım sadece ihtiyacım olan domaini satın alıyorum.