Gerçek şu ki; konuyu açan arkadaşın kendini haklı çıkarması için hiçbir sebep göremiyorum Bari yazıyı burada paylaşda, kaynak olarak linki yazının sonuna ekle birşeye benzesin. Öyle bol keseden şu kadar gün kaldı demeyi forumdaki her üye biliyor. Reklamdan başka birşey değil bu...

Moderatör arkadaşların konuyla ilgilenmesini rica ediyorum