Hostavrupa'dan yaklaşık bir yıldır vps server hizmeti alıyorum ve çok memnunum. Sunucu barındırma için düşünenler kesinlikle en ufak bir şüpheniz olmasın. Özellikle Emil beyin teknik bilgisi süper ellerinden gelen her türlü yardımı yapıyorlar emin olun. Bir Sorununuz olduğu taktirde ticket açıp arkanıza yaslanıp ticketten cevap beklemeniz yeterlidir. tek kelimeyle sorunsuz hizmet, rekabete ve reklama gerek duymayan bir firma... benim yorumum bu, aksine düşünen arkadaşları ve karalamaya çalışan arkadaşları vicdanlarıyla yalnız bırakıyorum...
Saygılar Hostavrupa ve r10 Üyeleri...