Merhabalar, benim adım Serkan.

Venois değil.

İHS ise, Acıbadem' de kurulu bir firmadır. Ve Serbest Bölge ile alakası yoktur.

Her firma Serbet Bölgede faaliyet gösteremez. Belli şartları ve müsteşarlık izinleri gerektirir. Sanal fatura da kesebilmesi için Maliye Bakanlığından izin alması ve e-fatura olarak nitelendirilen biçimde kesmesi gerekir. O da belli başlı büyük firmalarda var.

Diğer türlüsünü awbs, whmcs de çıkartıyor fatura diye.

Saygılar.

fast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet Venoisin dediği gibi serbest bölgede olursan KDV'den muafsın. Mesela IHS Telekom serbest bölgede olduğu için vergi ödemiyor. Sanal fatura kesiyor. Onuda müşteriler muhasebeleştirsin diye yapıyor Vergi ve Mevzuat konularında takıldığın yerler olursa Özel Mesaj atabilirsin.
Saygılarımla