KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada yaşıyorum. Geldiğinde ev kiralayıp kalmayı düşünüyorsan yardımcı olabilirim elimden geldiğince. Buraya alışmana da tabi

Yurtkur sayfasına erişim yapabilirsem yurda basvurcam cıkarsa bir süre 2 3 ay kalmayi düşünüyorum daha sonra eve cıkmayı düşünüyorum.Sivas'a alısma konusunda tabi neden olmasın yardımlarınızı beklerim Arkadaş listeme ekliyorum.