Evet Venoisin dediği gibi serbest bölgede olursan KDV'den muafsın. Mesela IHS Telekom serbest bölgede olduğu için vergi ödemiyor. Sanal fatura kesiyor. Onuda müşteriler muhasebeleştirsin diye yapıyor Vergi ve Mevzuat konularında takıldığın yerler olursa Özel Mesaj atabilirsin.

Saygılarımla