Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
.com lu olanı noktada veriyolu [nokta] net sizce bunun ederi nedir? birde ne yapılabilir kafamda msdn gibi yazılım kütüphanesi sistemi yazmak var .net ile ama çok uğraş ve çalışan gerekir yazılım kaynağı yapmakda zor iş, birde tekonoloji blogu tarzı bişeyde olabilir gibi ama onlarda çok türedi nasıl kulansam