TRs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başkasının fikirlerini / düşüncelerini karalamadan yorum yaptıktan sonra bir sorun çıkmaması normal
Alexa widgeti bulunan siteler tabi daha avantajlı oluyor ama alexa'da yükselmenin birçok yolu var. Alexa toolbarı bulunan bir kişi X sitesine girdiğinde +5 değer alıyorsa X sitesi, toolbarı olmayan birisi Y sitesine girdiğinde +1 değer ancak alabiliyor alexa'dan. Buda siteler arası haksız rekabet doğurur bence.
Örneğin burası veya başka webmaster sitelerine giren kullanıcıların %50 'sinde alexa toolbar bulunurken normal bir siteye giren kullanıcıların %5 'inde varsa öpsün başına koysun
Dediğiniz çok doğru örneğin r10 kullanıcılarının çoğunda Alexa Toolbar olduğu için Alexa değeri normal bir sitenin üzerinde oluyor. İllaki Google bunu dikkate alıyordur. Aynı şey Alexa widgeti kullanan siteler içinde geçerli tabi.

Bence Alexa değerinin Google gözünde bir değeri yok. Tabi bu sadece bir tahmin. Burda da yumurta mı tavuktan tavuk mu yumurtadan durumu var. Google ziyaretçi gönderdikçe Alexa değeri artıyor ve insanlar Alexa değerim arttı Google ziyaretçi göndermeye başladı diye yorumluyor.

Küçük bir ihtimal belki Google Alexa verilerini şu şekilde değerlendiriyor olabilir;
Ben bu siteye 1.000 kullanıcı gönderdim benim gönderdiğim kullanıcı sayısına göre Alexa sıralaması 600.000 olması lazım ama Alexa değeri 100.000 demek ki benim gönderdiğim ziyaretçilerden başka direk girenler var onun için bu siteye önem vereyim. Belki bu şekilde Alexa verilerine önem veriyor olabilir ama tabi ki bu sadece bir varsayım.