ZXZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hala benim bi mesajıma bi düşünce yok :S
Pardon domaini hiç kimse istemeden mesaj attı sende istemiyorsun sandım özür dilerim Büyük bi yanlışdan döndük

Ad soyad:
Mail:
cep no:
T.C kimlik:

Bilgilerini özel msjdan atarsan hemen işlemi başlatayım

------

Edit: Arkadaşların İHS hesabı olmadığı için vazgeçtiler. Hala domaine talip olabilirsiniz.