Konu
Ücretsiz Domain #1
11-08-2009, 19:00:13
#5
ZXZ
Hayırlısı de bence.Vardır bunda da bi hayır de.Ben onu değil o beni kaybetti de bence
.Gerçekten de her şeyden bir hayır vardır.