verdiğin linkteki Dosya siteninde söylediği gibi
"Windows® XP Service Pack 3 (SP3), işletim sistemi için daha önce yayımlanmış olan tüm güncelleştirmeleri içerir. Bu güncelleştirme, müşterilerin işletim sistemiyle ilgili deneyiminde önemli değişiklikler yapmayan az sayıda yeni işlev de içermektedir" kurulum dosyası değil önce windows xp kurulum iso dosyasını indirmen gerekecek
Bende o .iso dosyasını arıyorum işte ama güvenilir olcak keylog vs olmasın diye içinde
Microsoft sitesinden istiyorum bulamıyorum..