p4
celeron 2.6 D
512 ram
biostar 478pin
cd-rom = 200TL ye verdim,bu fiyat bu kasaya çok çok iyi.
(bende kar ettiğimden biraz ucuza almıştım yalan değil ama fiyat yine iyi eğer kullanıcıysanız,satacaksanız tabii ki uygun olmayabilir)
Alacak kişiye hayırlı olsun.