Nostalji için: AlkışlarlaYaşıyorum ( qmer )
Gülmek için: bobiler ( eskisi kadar güldürmesede... bu arada 0lmazya )
Birde bildirgec vardı ama artık 9rules'in Türkçesi olmaya başladı. hafif onun yerini alsın bari.