Selam Arkadaslar.Bir sitem Sabdboxtaydı.Siteyi Komple Kapattım.Sitem Kapalı Ancak Bugun birsey kafamı karıstırdı.Sabdboxta olan sitenin adını googleye www.siteadi.com diye yazsak alt sayfaları felan cıkar mı hiç sandboxta olan sitenin.Ben bugun baktım dedigim gibi www.siteadi.com diye yazdım.Sitemin Alt Sayfasıda Cıktı.Bu Sandbox'tan cıktıgını gosterir mi ? aynı sitemin siteadi.com diye yazdıgımda herhangi bir alt sayfası cıkmıyor.Çelişkide kaldım yardımcı olursanız sevinirim.Şimdiden Tşk Ederim.Kolay Gelsin

sitem Burası