yaslam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurtdisindaki ürünler her zaman Türkiyeden daha pahalidir. Türkiyede ürünler daha ucuzdur isterseniz bir iki örnek verinde inceleyelim nasil kar edeceksiniz..
Size lafim yok ama bazi arkadaslar soyle yapiyor. Orada magazalardan taksitle aldiklari ürünleri türkiyede satarak tatil yapiyorlar yurtdisi iyiymis gibi göstererek hava atiyorlar sonra tekrar döndüklerinde kuzu kuzu ödüyorlar.
Ikincisi telefon gene ayni telefon firmalarindan aldiklarinda ücretsiz verilmiyor tekrar onlar hepsinin parasini 1 yilda 2 yilda olsa ödüyorlar ama cok zarar ediyorlar.
3.cusu turkiye getirilen her ürüne gümrük kesebilirler normalde 300 euro gecen her ürüne keserler elinizde ürün patlayabilir dikkat edin.
4.cüsü ürün bozuk cikar calinir kar edecem derken eldeki ekmektende olmayin
tamamen katılıyorum