Konu
ShareTR | Paylaşım Platformu
10-08-2009, 20:09:25
#6
okt_oz
Hoş bir site olmuş tek eksisi mybb olması diye düşünyorum
: Bir smfci olarak bunu soylemem normal alınmayın. Tema sade ve hoş bir tema başarılar