adreni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah gecinden versin ama şayet ölürsen Öldüğündende domain şirketi haberdar edilirse, büyük ihtimalle yakınlarına devrederler.
katılıyorum en azından böyle olması gerekir domainler boşa gitmesin