myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Serbest piyasa ekonomisinden anlarım ama bu işten ev geçindirenlerin olduğunu unutmamak gerekiyor..0,01 .....................
Neyse , hayırlı satışlar..
Sitelerim uçuk fiyat çekilecek siteler olmadığı için böyle yaptım