Güzel Yorumlarınız İçin Teşekkür Ederim Arkadaşlar Ama İnanın Koca Siteyi Resmen Tek Başıma Götürüyorum. Yardımcı Olan 1 Moderatör Arkadaş Var Onun Dışında Tek Başımayım

Ama Zamanla Gelişip Daha Üst Seviyelere Geleceğine İnanıyorum ve Birlikte Yol Alabileceğim Arkadaşlara İhtiyacım Var. Sitenin Tasarımı Tamamen Kendime Aittir. ve Eklentilerinde Büyük Bir Bölümü.
Dediğim Gibi Zamanla Daha İyi Yerlere Gelecektir Ama Bu İşler Tek Başına Olmuyor Ne Yazıkki.