TheForum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında rockotobüsüyle gitmeyi düşünüyorum msn'e ekledim haykotube görüşelim
Otobüste yer kalmadı diye biliyorum ama yinede bakarız bişeyler