bende bi türlü elinde hesap tutamayanlardanım.
çok büyük bi akılsızlık edip. sattım hesabımı eski zamanda. sattığım vatandaş ben yemiş.
sanırım ban açmak imkansız. domain aç yeni mail falan filan denemedik yol kalmadı bildiğim kadarıyla. farklı isim olsun soy isim adres aynı olsa gene kabul etmiyolar.