Aziz Başkan'la ne alıp veremediğiniz var hala anlayamıyorum ? Senin onun bunun demesiyle hiçbir şey olmaz Aziz Başkan'a. İsterse de üç değil "33" sene daha başkan olur..
Onu durduk yere zaten kimse indirmez burda mesele Aziz başkan değil benim demek istediğim savunmayı güçlendirmezsek avrupa maçlarımız çok zor geçebilir.Geçen sezonki hataların yapılmasını kimse istemiyor. Tekrarlanırsa illaki bununda sonuçları olacaktır.