Bu ara epey duacı çıkmaya başladı R10 üzerinden. Arkadaşlar o kadar dua edeceğinize Google İnternet Reklamcılığı sayfasına üye olun. Google amca size de göndersin. Buraları birbirine katmayın. İnsanları birbirine düşürmeyin.
Dua etmeyi de bu kadar ayak altına almayın. Her dua edenin yada edilenin duası kabul görseydi neler olurdu. Duanın içten ve öz olanı makbuldür. "Allahım bana beleş kupon verenin günahlarını bağışla" demek ne kadar içten olur bilmiyorum.