Kardeşim bir iletişim fakültesi mezunu ve reklam prodüksiyonunda bir kaç sene çalışmış bir webmaster olarak sana derim ki;

1 bu soruyu soruyorsan tv reklamından hiç bir dönüş alamazsın
2 burada yazanların hiç biri iletişimci değil sana verdikleri yanıtlar hiç bir şey ifade etmez
3 işe yaramaz diyenler Türkiye deki herkesi kendileri gibi sanıyorlar herhalde
4 tv reklamı profesyonel iştir kendi başınıza planlayamazsınız
5 doğru bir ajansın hazırlayacağı ilgi çekici bir konsept ve titiz bir medya planlaması ile tüm internet sitelerinden daha büyük bir markalaşma ve geri dönüş yaratabilirsiniz
6 bu işe düşük bütçe ve amatörce girmek paranızın zayi olmasına neden olur. doğru ve tam bütçe ve doğru ajans ile çalışılmalıdır.
7 bizim ülkede hala bilmiyorum diyen bulmak zor.
8 sorduğun soruya dayanarak bu iş konusunda yeterli deneyime ve altyapya sahip olmadığnı düşünüyorum. tv reklamı pahalı bir iştir paranızı boşa harcamayın.


saygılar