Tias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hem sloganı hem içeriğin başlığını h2 yapınca elimize ne geçecek.

istediğim tagı istediğim yerde istediğim gibi kullanabiliyorum, seo konusunda bilgisi olanlar yazarsa sevinirim.
Eline bir şey geçmeyecek, sadece böyle kullanmanın zararı olmadığın belirtiyorum. Bir sayfa içerisinde birden fazla <h2> kullanman iyi değil, ama <h2 id="falan"> <h2 id="filan"> şeklinde bunu çoğaltabilirsin veya illâki avantaj soruyorsan h1 { } tagında hem falanı hem filanı etkileyecek classlar ile pratikleşebilirsin. Her class için herşeyi ayrı ayrı yazmak durumunda kalmazsın. Yani ben böyle yapman daha yararlı olur demek istemiyorum, sadece bu şekilde kullanmanın zararı olmayacağını belirtmek istedim.