senin dediğin konu geçen benimde kafamda soru işaretleri bıraktı. Kendi sitelerimi optimize yaparken, hem archive.php de hemde single.php de title'ları h1 olarak kullanıyorum.
Arşivde kullanmamanın sebebi : O kategoriye ait yazıları vurgulamak.
Tekil yazıda kullanma sebebi : O yazıyı vurgulamak.