Lugano veya Edu ayarında Billica'ya partner olacak iyi bir defans almamız gerekiyor kesinlikle. Lugano kesin olarak ayrıldı zaten. Edu da en erken 3 ay sonra sakatlığı bitecek. Sakatlıktan çıktıktan sonra yeniden form bulması da bir o kadar sürer