mrb
1 adet hesap aldım rapidshare den. aylık 6 euro filan. neyse
şimdi ben bi rkaç upload işi yaptıracağım bu hafta. dosyalar rapidshare de olacak.
sorularım şunlar :
1-) Bu uploadları kendi rapid hesabımdan yaptırırsam, yani hesabımı upload edecek arkadaşa verip o hesap üzerinden dosyaları upload ettirirsem, o dosyaları download edenlerden puan kazanırmıyım?
çok download olursa sakıncası olurmu bu işin?hesap kapatma vs?
2-) hesabım kapanırsa dosyalar da silinirmi?Yoksa sadece puan toplama özelliğimi iptal edilir?
3-) Kazanan puanlardan yeni hesaplar açılıyormuş diye duydum? benim aldığım bu rapid hesabında bu özellik varmıdır?Birde " collector " diye bir hesap özleliği duydum. benim hesabım ile collector arasındaki fark nedir?collector hesaba geçiş yapılırmı?
ve son sorum
4-) puan lardan vazgeçtim diyelim. puan filan eklenmese de olur. kendi hesabım ile upload ettirirsem dosyaları, çok trafik olursa hesap kapatılma ihtimali olurmu?
ilk kez rapid işi yaptıracağımda, bu soruların cevaplarını merak ediyorum açıkçası