Evet arkadaşlar bir süredir güzel bir sunucu toplayıp Co-Location yapma gibi bir niyetim vardı.Çok araştırdım bakındım ama nasıl bir sunucu donanaımı ile daha yüksek performans alırım bir türlü çözemedim

Sizde en iyi performans nasıl bir donanımda alınır mesela en yüksek Ram miktarı ne olabilir tek parça max. ram boyutu ve anakartta ki max. ram soketi hdd sata girişi ve sata , sata2 ve scsı sas arasından hangisidir ram sizce ne olmalıdır ddr , ddr2 , ddr3 ecc.işlemci İ7 performans açıısdan sorunsuzmudur yoksa eksikleri varmıdır @ serisine devam mı edilmeli en iyi kasa tipi en iyi power supply nasıl olmalıdır ve çökmez yavaşlamaz denebilecek bir bilgisayar özellikleri nelerdir gelin güzelce tartışalım fikir sahibi olalım