<?php $db_host	    = "localhost";
$db_name	    = "hastane";
$db_username	= "root";
$db_password	= "";
if(!($baglan = @mysql_connect($db_host, $db_username,$db_password)) or !($baglan =  @mysql_pconnect($db_host, $db_username, $db_password) ) )
{die ("Veritabanina baglanilamiyor");}
else{@mysql_select_db($db_name, $baglan);
mysql_query("SET NAMES latin5");header("Content-Type: text/html; charset=latin5");  }
//echo $baglan;//kaç kere girildiğini gösterir
//2009 hayalolsam.org@hotmail.com
?>
$isim = stripslashes($isim);//veri alma
select $isim.....
$isim = @addslashes($isim);//veri yükleme
insert $isim...
her zaman bu şekilde kullanırım problem çıkmaz.