işte, o 1k hitin geldiği zaman siteni sağlam yapabilseydin, şimdi yüksek hit alabilirdin bence. üç günlük falan google değerlendirme süreci var sanki, arkadaşlar yorumlarsa daha faydalı görüşler çıkabilir. Keşke o üç güne girerken sağla içeriklerle girseydin ve sitene gelenler sitende 2-3 sayfa gezip sitende 3-5 dakka durabilseydi
Ben zaten içerik eklemeye devam ettim ki bir şey yapmadım. Sonra ertesi gün düştüğünü gördüm, ancak sandboxta mıyım, filtrede miyim, yoksa Google'ın yeni sitelere sağladığı bir torpil süreci mi bitti bilmiyorum. Ne olduğunu daha çözemedim, içerik eklemeye devam ediyorum. İndexleniyor, ama gelen giden 40-50 kişi.