arkadaşlar her soruyu ayrı bi konu kadar değerli görüyor fakat db şişirmenin anlamı olmadığını düşünüyorum bu yüzden bir kaç tane merak ettiğim soruyu size peş peşe sorayım dedim. Yardımcı olabilir veya olmak isterseniz teşekkür ederim . merak ettiklerim şunlar ;
1- Bir kişi webmaster tools a kaydettiği sitesini daha sonra bana satarsa ve benle ters düşerse ne olur? o siteye istediği zararı veremezmi. Nasıl bir önlem almalıyız. ( önemli soru bence)
2- Güncellikten bahsediyoruz. Örneğin bugün bir konu açtım. Ahmet mehmeti dövdü. ben ona 5 saat sonra ek yaparsam. "mehmet de ağladı" . konu güncelmidir. yoksa ahmet mehmeti dövdü yü değiştirirsem mi günceldir.
3- yine Ahmet mehmet i dövdü diye konu açtım. Bir kişi gelip 3 saat sonra o konuya yorum yaparsa ve ben başka hiçbir konu eklememişsem. o site 3 saat sonra güncellenmişmidir.
4- Sandboxdan yeni çıkan bir site. hafta 1 link alırsa ( sadece içerikdaş sitelerden) o sitenin tekrar sand yeme ihtimali varmıdır? varsa ne kadardır. Link almak sağlıklı olur mu olmaz mı
5- pingback yararlımı zararlı mı?
6- Ben saat 12 :00 da bir yazı yazdım. bir webmaster sitemi gezerken içeriğimi gördü beğendi 12: 30 da kendi sitesine kopyaladı. Google amcanın botları 12:35 de onun sitesini 13:00 da da benim sitemi indexledi. Özgün olan kimdir?
7- 6. soruda cevap özgün olan ben isem soruyu şu şekilde değiştirir isek ne olur. o kişi 12: 30 da çalmasına rağmen 11:50 de yayımlamış gibi ayarlar ise özgün olan kimdir?
8- Çokmu soru sordum
En önemli sorum 1. sorumdur yani hepimizin başına gelebilir diye. Ben acemi olduğum için sordum. Her bilenden birşeyler duymak isterim. eğer 1 den fazla sorunun cevabını bildiğinizi düşünüyorsanız lütfen cevap verirken sorunun soru numarasını da yazın ki bileyim. Şimdiden teşekkürler